9. december 2017

Afskedsgaver 🎁🎁

Igår fredag den 8 december havde jeg sidste arbejdsdag hos Frisør Malou i Ebeltoft. 
Det er og var mærkeligt at lidt over 1 1/2års arbejde nu er slut, men jeg havde ikke mulighed for at følge med i kæden til en af de 3 tilbage værende afdelinger pga transport mulighederne ikke er de store herfra. 
Men den sidste tid har været stressende på mange måder og man har prøvet at klare det hele så godt som man nu kan og det har båret frugt ☺️ 
Mange af mine faste kunder har været så søde at komme med afskedsgaver og Held & Lykke ønskinger, det varmer altså en om hjertet ❤️❤️

Her er et lille udpluk af de ting jeg har fået 




En lille juledekoration som jeg har købt til salonen som pyntede den sidste tid ☺️
Fine gaver

                        Afskedsgave fra chefen Duckling 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar