11. januar 2018

Aftensmaden i dag

Ja så nåede vi torsdag, er jeg den eneste som synes at tiden bare går stærkt.???
Nå men menuen i dag består af:

Kartofler m/skræl (øko)
Blandet salat (øko)
Hakket oksekød (øko)
Bearnaise sovs 

Det hakkede oksekød skal formes til bøffer og i dag prøver jeg noget nyt. Jeg har set en gang i tv da ham der Thomas Rode var kommentar på de der 4 stjerner middag eller var det til middag hos? Så sagde han man sagtens kunne gøre det her ved hakket oksekød og ikke kun når man laver frikadelle fars. 
1 æg
Lidt mel
Salt og peber
Chilikryderi
Lidt chili flager 

Så har jeg rørt det sammen og så har det fået lov til at trække i køleskabet indtil det skal formes til bøffer. 
Salaten er snittet det er jo nemt. Derudover skal vi have kartofler og det er lækre øko kartofler i dag bliver skrællen på. De bliver snittet i både og så kommer jeg dem i en pose smider lidt groft salt og rosmarin derned og så skal de bare i et fad med lidt olie og så i ovnen😋👏🏼 nemmere bliver det ikke
 Mums😋
Gode saftige bøffer 😊😋
Lige steges lidt på panden og så i ovnen 👏🏼👏🏼
Så er vi klar 
Salatbar 😋😋👏🏼👏🏼

Ingen kommentarer:

Send en kommentar