5. februar 2018

Mondays ...!

Ja så nåede vi dertil igen, nemlig MONDAY ...!
Det er ikke til at forstå sådan en uge kan gå så hurtigt men det gør den alligevel hver uge og for mig starter ugen med rengøring af hele hytten og tøjvask samt hvad der ellers hører til,.. Nårh ja en lille gåtur med hunden CARLO 🐶 og uh det var koldt i dag da vi var ude og gå ❄️👣
Dejlig seddel at stå op til😍😍💑
Man bliver træt af frisk luft❄️❄️🐶🐶
Disse fine blomster fik vi igår
Elsker når huset er rengjort og man kan sætte sig ned og bare nyde det, der lagt rent sengetøj på dynernes har været en tur på snoren og blive luftet 🌪
Vasketøj er hængt noget andet er lagt sammen,...
I eftermiddags blev det til en gåtur med Carlo og min yngste bonu, det var piv koldt fortrød jeg ikke havde taget vanter med 🤦♀️ godt vi kom hjem i varmen igen dejligt nåede lige at være hjemme lidt inden jeg skulle til DUÅ - De utrolige år noget jeg har meldt mig til i noget som hedder Familieværket som vi har i Ebeltoft. Jeg er meget glad for at jeg har givet det en chance for jeg føler virkelig at jeg har fået meget ud af det allerede efter tre sessions ☺️👏🏼👏🏼
Det har givet Maren og mig så meget positivt og jeg har ikke skældt ud i sidste uge FREMSKRIDT👏🏼
Ellers en stille og rolig mandag er snart slut og vi tager hul på en ny dag imorgen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar