30. juni 2018

Igår startede vi sommerferien her 😍☺️☀️

Så blev det fredag og det var sidste skoledag = 3 ugers sommerferie 
Jeg havde bestemt at Marens første dag hos mig skulle fejres eller starte godt så jeg valgte at vi skulle i Djurs sommerland 😍😋☺️👏🏼
Det er 8 år siden jeg var derude sidst så der var sket en hel del og det var virkelig hyggeligt og Maren og min kæreste og jeg nød det rigtig meget 👏🏼😍☺️☀️❤️
Så er vi klar til nogle sjove timer i Djurs sommerland 😍☺️😂☀️
Sådan en vogn den var bare allertiders og det var bacon chipsene også vi fik lokket Maren med op i den nye Dragekongen og hun var klar på en tur mere 👏🏼👏🏼😂☺️
Malet som en indianer det kostede kun 2kr for de par streger 🙈😂
En tur i bananbådene blev det også til


Dejligt med sol ☀️☀️☀️☺️☺️👩👧👩👧

Den sprøjter med vand men vi fik heldigvis ikke noget 🙊💦😂
Det gør ham her også 😂💦💦
Så fuld fart galop ☺️👧🏼🐴🐎

Ingen kommentarer:

Send en kommentar