8. juli 2018

En dejlig mini ferie i Seawest 👏🏼💦😍☺️☀️

I onsdags pakkede vi bilen og ungerne, så satte vi kursen mod Seawest ved Nørre nebel en lidt lang køretur synes de to store ungerne på tidspunkt men okay 2,5 time er da også lang tid på bagsædet af en Citroën C3 når man har vokseværk 🙊🙈😂 haha Maren er heldig for hun er ikke så stor,.... 
Det var et hyggeligt lille hus vi fik og der var alt det vi skulle bruge. 
Jeg var lidt snu og vente med at bestille et ophold til os så jeg bookede det tirsdag d.3/7 og vi kom dagen efter. Det må siges at være hurtig fra beslutning til handling 👏🏼💪🏼
Dette er omme på bagsiden ja for jeg glemte at tage et billede fra forsiden og hvordan kan man lige glemme det mig som elsker at tage billeder haha 😂😜🙈
Så er vi klar til morgen mad ☺️👏🏼
Klar til hygge på første sal og gæt hvad vi ser,.... 🙈🙈🙈😂😂
Emil fra Lønneberg selvfølgelig 🙈🙊😂😜
Køkkenet det var okay men trængte til et løft 😜
Carlo smuttede op i fodenden imens vi lå og sov,.. han er en hygge fis 🐶🐶😂
Hele opholdet kostede kun 3617kr fra den 4/7 til den 7/7 det synes jeg er okay og vi havde jo fri adgang til badeland og legeland, der var masser af andre ting man kunne lave det vil jeg vise i et andet indlæg for vi prøvede noget af det 👏🏼☺️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar