14. oktober 2015

Hvem er jeg???

Hvem er jeg???

Kristina
26 år
Mor til 1 barn
Frisør 


Jeg har som beskrevet før i mit første indlæg at jeg har haft en blog før men lukkede den pga personlige årsager.
Nu er jeg klar igen og det har bestemt været savnet, jeg kan rigtig godt lide at fortælle om hvad der sker i min verden som handler om alt der lige falder mig ind.
Jeg nyder selv at læse andres blogs og synes det er fedt at der er flere som tør og være ærlige fremfor alting skal fremstå så rosenrødt for det er livet virkelig ikke, (måske for nogen) men livet er gave gave og jeg er taknemlig for hver dag jeg får også selvom der er masser af bump med på vejen.
På bloggen vil man kunne finde søde, sjove måske skøre indlæg ;) med hvad min datter og mig kan finde på, kreative ideer til hvad man kan finde på at lave sammen med sine børn, der vil også være billeder og indlæg af naturen som vi elsker, billeder af mad, shopping og meget mere,.............

Til daglig bor vi i en lille by kaldet Ebeltoft her er hyggeligt en by med gamle huse, brosten og masser af vand omkring os, her elsker jeg at komme hen, til stranden hvor der er blæst, sand, sten og muslinge skaller nyder at samle naturens gaver og bruge dem til noget kreativt.


Igen igen velkommen til ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar