31. oktober 2015

Så er man i fuld gang med kalender gaverne til Maren musen<3

Kalender gaver til Maren musen<3

- jeg ved ikke om det er mig men det er rart at være i god tid med at få lavet sådan en kalender gave til min dejlige datter jo før jo bedre for så er det mindre at tænke på når julegaverne skal købes ;)

Men hva kommer i, i jeres gaver?? Bruger i mange penge på gaverne eller er  det 10kr, 20kr, 30krs ting??

Lige pt er Maren blevet helt vild med klistermærker så jeg har kigget lidt efter sådan nogen hver gang jeg har været ude og handle. De har koster henholdsvis 10-15kr pr ark så det er okay. Ellers har jeg købt en jule bog med Rasmus klump som jeg fandt i Føtex til 30kr, en lille prinsesse dukke, hot wheels biler er også i høj kurs pt og selvom man er en pige så kan man godt have biler ;)
Indtil videre har jeg fundet 15 gaver så der er ikke lang vej igen før jeg er færdig synes bare altid det er svært med hvad der skal være i den til den 24 dec?! Har i nogen gode ideer?

Faldt over dette søde papir med FROST

Ingen kommentarer:

Send en kommentar