1. november 2015

I dag er der præcis 10 dage til min dejlige Maren mus <3 <3 bliver 4 år

OMG - om 10 dage så har jeg en datter på 4!!! 
Hvor blev tiden lige af??? 
STOP TIDEN!!!!!!!!

- det er ikke til at forstå det er 4 år siden man gik rundt med en dejlig rund mave uanende om hvad der gemte sig i maven, for jeg ville ikke vide det kønnet på min babybskulle være en overraskelse:)
Til tider savner jeg maven og det at være gravid for det var en fantastisk og spændende rejse / oplevelse at være på<3 <3
Det er fantastisk hvad ens krop rent faktisk kan præstere. 

Her er et billede af mig gravid med Maren 
Elsker det her billede <3 <3 
Den fotograf var alle pengene værd!! 

Men her er så lige et udpluk af billeder af min dejlige Maren mus
                                       Elsker hende så højt 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar