27. november 2015

WEEKEND ❤️❤️

Det er fredag og det er WEEKEND ❤️

- Maren musen er hjemme hos mig og har jeg glædet mig til så her til aften har vi hygget. Vi har været på restaurant og spise aftensmad i dag. Det må godt være nemt indimellem og Maren har også godt af og lære at komme ud på restaurant ig lærer hvordan man opfører sig sådan et sted. ☺️
Først ville vi have været på restaurant Den skæve kro men alt var optaget så vi gik videre og næste restaurant var Mellem Jyder. 
Der var plads til os☺️
Maren vidste med det samme hvad hun godt kunne tænke sig Pomfritter hvad ellers ☺️☺️
Jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle vælge men det endte med en 2 retters menu til mig bestående af forret og hovedret så kunne vi tage desserten hjemme. ☺️
                 Hygge ❤️❤️
               Hygge ❤️❤️
           Maren musen ☺️❤️
               Min forret ☺️☺️
              Min hovedret ☺️☺️

Maden bestod af

Forret:
Laks på æble/salat bund

Hovedret: 
Okse mørbrad m/ grønsager og grov kartoffelmos 

Det var rigtig lækkert og en god måde at starte weekenden på. Hjemme blev desserten til en sun lollys is og hygge med kys og kram samt Maren har været længere oppe i dag da det jo er weekend og vi ingen planer har imorgen☺️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar