1. november 2015

Et forslag til en anderledes madpakke ;)

En anderledes madpakke ;)

- ja i kender det nok når man skal stå og smøre en madpakke og så tænker man : hvordan laver jeg den spændene nok? 
Er det de små ekstra bidder som gør det sidste? 
Det er svært?!?! 
I en periode synes jeg at Maren har spist meget lidt af sin madpakke selvom hun får det med som hun godt kan lide så det er frusterende igår fordi hun er tynd og jeg ønsker at hun får bare lige lidt mere på sidebenene ;)
Jeg har prøvet med forskellige slags rugbrød, toastbrød, små sandwich osv. 
I dag har jeg prøvet at lave madderne i sjove former bare for at se om det virker lidt mere sjovt og indbydende at spise den;)
Så fandt jeg nogle små mini pizzaer for at se om det kunne være noget ;)
Så elsker Maren en lille hilsen så frem med stemplerne og lave en sød lille hilsen. 
Ville bare lige dele det med jer andre mødre om i måske står i samme båd som mig nogen gange ? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar