27. december 2015

27 december ❤️ 3. juledag på godt og ondt

Så blev det den 27 december og jeg må sige at min nat ikke har været alt for sjov 😷😔 jeg måtte til sidst give op med maven som valgte at give mig en lille hilsen begge veje. Jeg HADER at kaste op det er det værste jeg ved. Så er timingen bare altid på det forkerte tidspunkt for i dag fik jeg nemlig Maren musen hjem❤️❤️☺️☺️
Selvom jeg havde det skidt så skulle Maren ikke snydes for hendes julegaver som hun bare har glædet sig til at få og hvor er det bare en fryd at give hende gaver i det hele taget. ☺️🎁🎄

Juhuu Masha og bjørnen legetøj 🎁☺️
Men den her gave var bare den aller bedste hvis man spørger Maren selv. 
Da vi havde pakket den ud og fundet ud af hvordan den virker med kommandoerne så sagde Maren ordret til mig  " Mor det er bedste gave jeg har fået ej hvor jeg elsker den " ❤️❤️❤️❤️ årh mit hjerte smeltede bare☺️☺️🎁🎁
Jubii ☺️☺️☺️
Vil næsten tro at hun vil sove med den i nat ☺️☺️

Jeg er så småt ved at komme lidt ovenpå igen men er træt og tror det vil være en god ide at gå lidt tidligt i seng og få en god nats søvn så jeg forhåbentlig er helt frisk imorgen. ☺️❤️

Glædelig baghjul ☺️☺️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar