15. december 2015

Glædelig 15 december ❤️❤️

Godmorgen ❤️❤️
Det er lidt koldt her til morgen og mørkt som i kan se på billedet ☺️ kl er kun 7:30 
Så starter dagen atter på job og inden længe så er det den 23 dec så stopper jeg desværre. Så er det op på hesten igen mht job 😞 mon ikke jeg finder noget men det er ikke den bedste tid at være arbejdsløs på for som regel er der stille i januar og februar måned. 
Idag har vi gået op til børnehaven i dag en frisk lille gåtur ☺️
Maren synes det var hårdt og skulle tidligt op men sådan er det jo når mor her ikke har en bil ☺️ 

Igår var vi til fødselsdag om aftenen jeg havde lavet denne søde lille ting og dertil hørte et giga fødselsdagskort ☺️
Kunne bare ikke stå for den her da jeg så den i Kvickly og så har jeg selv kreeret et homemade gavekort til ham jeg elsker❤️❤️
Han blev rigtig rigtig glad for gaverne og især med kortet for det bød på flere forskellige overraskelser og masser af personlige og søde ord, jeg elsker at være kreativ og gøre noget ekstra ud af det og så ELSKER jeg at pakke gaver ind☺️☺️

God dag til jer ☺️☺️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar