12. december 2015

Glædelig 12 december ❤️❤️

Så er der kun 12 dage tilbage til juleaften tiden går bare rigtig hurtig ☺️ jeg er ikke blevet færdig endnu med at købe julegaver men jeg når det nok inden den 24 december. ☺️

Dagen startede med at jeg skulle på job i 4 timer derefter lige en smuttur til Århus på Røgten Klinikken for at få lavet en mammografi fordi jeg synes at have fundet en "knude" i det ene bryst som også har været lidt ømt og da der så kørte Knæk Cancer så blev jeg endnu mere bekymret og nervøs over om det var noget jeg skulle lægge mere i eller bare skyde lidt hen,... 
Jeg var noget spændt på at komme derind for jeg har aldrig prøvet det før og hvordan foregår det lige?? 
Men de var vældig søde og rare og jeg var helt i trygge hænder ☺️ 
DER VAR INGENTING !!

Så nu har jeg ro i sindet og kan slappe af og se frem til det snart er jul ❤️❤️

Nå men ellers så har det været en rolig dag hvor den blev afsluttet med risengrød hos Maren oldeforældre som havde min mosters to drenge på besøg og de hyggede sig☺️

Men nu vil jeg vise lige julehygge fra Marens og mit hjem. 


Nissen elsker den lille nisse dør og synes absolut at Nissen skulle have et kræmmerhus med slik. ☺️☺️❤️❤️
Hun er så sød og jeg elsker hende❤️❤️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar