16. februar 2016

Fredag i kærlighedenstegn ❤️❤️❤️❤️

I fredags havde jeg arrangeret at Maren skullepå overnatning hos mormor og det glædede hun sig rigtig meget til. Det er længe siden hun har været det og hun havde MEGET svært ved at vente og hvem har ikke det når man kun er 4år gammel? ☺️😂
Så jeg havde inviteret min dejlige kæreste ud og spise på Restaurant Flammen i Randers, en middag som jeg havde givet ham i fødselsdagsgave. I år blev til sådanne oplevelser og lidt andre ting fra mig❤️❤️

Vi startede stille og roligt dagen med Maren musen blev afleveret i børnehaven inden hun blev hentet af hendes far (hverdagssamvær) inden hun så blev afleveret hos mormor. 
Derefter tog vi det stille og roligt lige hente et par små ting i Grenå inden turen gik mod Randers vejret var okay solen skinnede men det var KOLDT så planen blev til at vi tog storcenteret. Det var dejligt ingen stress og jag vi kunne bare tage det hele i vores tempo. 
Da vi ankom blev vi enige om at få lidt frokost så det blev Sushi til mig ☺️ Sandwich til manden min☺️❤️ ellers kiggede vi bare lidt på butikker og de her butikker går vi aldrig udenom 
 ------------------------------>   TIGER   &     SØSTRENE GRENE    <------------------------------------
Der er altså også såååååå mange spændende billige ting og man mangler jo ikke noget men man ender alligevel med at få købt noget derfra ☺️☺️😂😂



Må sige at Flammen i Randers varmt kan anbefales og er en rigtig flot restaurant som er bygget hvor det gamle Thor Bryggeri lå. 
Flot og yderst god service bestemt ikke sidste gang vi spiser der..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar