28. februar 2016

Undskyld stilheden på bloggen men,....

Ja som overskriften lyder så har der været stille og det skyldes simpelthen at jeg ligger syg,..... 😔😔😔😔😔😔
Har lagt siden fredag den 19 februar og har haft hele turen med opkast, snot, feber, ondt i maven, ondt i halsen og ondt i hovedet. 

Synes jeg er ved at være godt brugt nu så FORSVIND VENLIGST fra min krop....
Maren kom hjem fredag og havde feber efter endt samvær hos sin far. Så hun kom i seng næsten med det samme og hun havde haft godt hele dagen igår men valgte så at kaste op til aften og har også gjort det her til morgen. 
Vi gider ikke mere sygdom smut fra os. Jeg er ved at blive sindsyg af og være inden døre føler mig virkelig spærret inde

Maren ligger stadig syg og vi har været forbi lægen i dag. Mener muligvis en mave/tarm infektion som gør at hun kaster op. 😔😔😷😷 
Så jeg gør alt hva jeg kan for at få min lille Maren mus rask. 
Tidligere i dag fik hun yoghurt og vand det er blevet nede. 
Men efter et par timers søvn ville hun gerne have lidt havregryn med mælk på hun fik ikke særlig meget men så måtte hun ned og kaste lidt op.
Hun har efterfølgende fået lidt saftevand og nu sover hun igen. 
Har prøvet at koge noget vand og sætte på køl i håb om at det hjælper lidt på hendes mave der er ingen baktusser i når det er kogt ☺️☺️

Det var er lille pip herfra 
Jeg havde fået lidt appetit tilbage så her er et billede af min aftensmad
Jeg spiste næsten det hele man glemmer lidt at maven ikke kan indeholde ret meget når man ikke rigtig har spist i flere dage den vender sig hurtigt om mam får lidt eller meget at spise. 
Min kæreste er træt af min lille topmave er forsvundet for den elsker han ☺️☺️
Jeg har sagt den hurtigt kommer tilbage når jeg er frisk igen 😂😂

Ingen kommentarer:

Send en kommentar