1. marts 2016

Så begynder sygdommen at forsvinde lidt fra min krop så fik lavet det her i aftes,....

Hele lejligheden roder lidt sådan over det hele ☺️😂
Men igår aftes fandt jeg lidt energi og fik taget mig sammen så der blev ryddet godt og grundigt op i køkkenet og det er virkelig skønt at se der ikke lige står en kæmpe opvask og venter på en især når man ikke har en opvaskemaskine men det er nu også lidt hyggeligt at vaske op på gammel dags facon☺️☺️😂😂
Vasketøjet var der også en del af så fik endelig vasket i bund og det blev lagt sammen nu skal det så bare lige på plads haha. 

Maren var jo til læge igår og min søde kæreste kom og hentede os for oppe ved lægen mødtes vi med Marens far. Det er vildt akavet at tage til en læge konsultation sammen når vi Ikke er sammen mere. Det føles forkert og jeg ved godt at man skal samarbejde men,... Der skal også være en mening med det for Marens skyld. Jeg foreslå min eks at fremover så er det den som har Maren som selv tager til læge med hende og derefter kontakter den anden forælder for det er også synd for hende at stå der mellem sine forældre. 
Da vi kom hjem gik Maren i seng hun var træt, min kæreste blev lidt inden han skulle hente sine børn fra skole. Det var dejligt at nyde hinandens selvskab i en lille stille stund ❤️❤️ Maren vågnede og ville over til min kæreste og putte lidt,.. Årh mit ❤️ smelter bare når jeg ser det,....
Hun er virkelig glad for min kæreste og han er også rigtig glad for hende ☺️❤️

Igår havde vi også lige oldemor på syge besøg hjemme hos os hun ville se hvordan vi havde. Det var hyggeligt og Maren nød det også
Senere på aftenen fik Maren det skidt igen og ville bare sove så det fik hun lov til. 

Min appetit er kommet lidt tilbage så det her blev min aftensmad 
Spiste næsten det hele. Maven skal lige venne sig til at få mad igen efter flere dages pause☺️
Har det lidt bedre kroppen føles træt og sløv,.. Snotten og hosten må også gerne forsvinde På forhånd TAK ☺️☺️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar