17. marts 2016

Dagen i dag

Humøret er ikke der bedste havde en telefon samtale i dag med en dame og den slog mig helt ud. Er bare så trist og ked af det i dag. 
Føler at jeg ikke har styr på noget som helst og kæmper en evig kamp med min eks det er fandme hårdt og hvor ville jeg ønske det var lidt nemmere. 
Men som jeg også har måtte sande så er der bare ting her i livet som ikke skal være nemt desværre. 
I dag har bare været en af de dage hvor jeg er nede og man har lyst til at skride fra det hele og bare give op men man ved jo også godt i den anden ende at det ikke hjælper noget. 
Så jeg kæmper videre prøver at finde det positive frem. 
Hader følelsen af og føle man ikke er god nok og at man føler man ikke er en god nok mor overfor sin datter. Synes lige jeg havde en god periode og var glad, positiv og følte at alt bare var lykken men BUM så bliver man ramt af det dårlige og negative igen.... Det havde jeg ikke lige brug for. 
Ellers har jeg brugt dagen på at vasketøjog få handlet ind til aftensmad. 

Madvarer til dagens aftensmad. 
Wienerschnitzel m/ tilbehør 
Så er der serveret. 

Har ellers bare lukket mig inde i lejligheden i dag det værste ved at jeg er i det triste humør det er at så brænder mit dankort og det sidder løst i hånden. 
Ikke fordi det hjælper noget at købe en masse men i øjeblikket synes man det er en god ide. 

Et lille pip fra mig på en trist dag 😔


Ingen kommentarer:

Send en kommentar