25. marts 2016

Lang fredag 🐣🐣

Så blev det lang fredag 

Jeg havde tjekket vejr udsigten her i ugens løb og det så bestemt ikke ud til at det blev solskin i dag for der stod nemlig regn 🌧🌧☔️☔️ så jeg havde bestemt for den sidste hele dag Maren har påske sammen med mig skulle vi i Randers Legeland ☺️ jeg har aldrig været der før og Maren heller ikke. 
Vi kørte hjemmefra omkring kl13 og min dejlige kæreste var selvfølgelig med❤️😍☺️ Maren fik pakket en lille taske med lidt sager som hun kunne hygge sig med i bilen på vej til Randers istedet for iPaden (jeg havde dig taget den med😉 just i case) men den blev ikke brugt. 
Maren synes det var rigtig sjovt med de forskellige ting som der var at prøve vi var der i ca to timer så bestemte jeg at vi tog på Mc Donalds 😂☺️

Maren fik også en bamse

Maren valgte at få et stempel med en hund på 🐶🐶
Aftenen sluttede af med et dejligt varmt bad i badekarret og Maren nyder det☺️😍🐳💦
Maren fik lige et lille påske æg af min kæreste 


Så nu sidder jeg her i lejligheden og savner min kæreste og sidde sammen med og bare hygge😔❤️
Glæder mig til imorgen hvor jeg har inviteret kæresten på mad og hygge❤️❤️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar