1. marts 2016

Har helt glemt at vise denne fine vinterjakke jeg fandt på bud☺️

For noget tid siden havde jeg arrangeret overnatning for Maren ved hendes mormor for det var lææææænge siden hun havde været det. 
Såå kæresten og mig var i Randers for jeg havde jo inviteret ham på Flammmen i fødselsdagsgave ❤️❤️
Så var vi ude i storcenteret og der faldt jeg over den fine Hummel Vinterjakke 
800kr - 40% det kan mor her godt lide☺️ så jeg fik den for 480kr og så kan jeg faktisk gå ud med den igen til vinter hvis den er for lille og så finder vi bare en anden størrelse og betaler selvfølgelig den difference der nu kunne ske at komme men men men,... Jeg håber hun kan passe den til når det bliver koldt igen men her den så,...

Den er rigtig fin men nu vil vi gerne have sommer og sol☺️☺️❤️❤️😍😍

Ingen kommentarer:

Send en kommentar