8. marts 2016

1 Tapning ❤️❤️

Som overskriften på dette indlæg lyder så kan i måske huske for noget tid siden at jeg har meldt mig som bloddonor 😍❤️
Jeg er blevet rask til at jeg kunne blive tappet for første gang jeg bor som sagt i Ebeltoft så nærmeste blodbank er Grenå. De er rigtig søde de damer/tøser/piger som er derude og de forstår virkelig at have en rigtig god stemning og dejlig atmosfære ☺️
De er gode til at lave lave lidt fis og ballade så man føler sig tryg ☺️👍🏼 jeg er ikke vild med nåle men jeg vil gerne hjælpe og det her er noget som jeg kan mærke passer til mig, har tidligere overvejet om man skulle donore æg for at hjælpe barnløse forældrepar men der måtte jeg lige springe over. 
Så hjælper jeg andre med blod i stedet for og jeg er meget glad for at jeg endelig tog mig sammen og meldt mig til da jeg har en blodtype som der ikke er så mange der har, ja ja det er ikke for at prale eller noget men fordi der ikke er så mange som har denne blodtype som mig så føler jeg virkelig at jeg kan hjælpe andre☺️❤️ Det gør mig glad og det er en positiv ting og en god gerning👍🏼☺️❤️
Nå men min første tapning gik rigtig fint og alt forløb som det skulle, så kan man jo heller ikke klage over at man fik en dejlig KOLD Pepsi 😉 og DAIM Chokolade 😉 lige efter MIN SMAG❤️❤️
Jeg havde virkelig en "fest" følte jeg og det grinte de søde damer/piger/tøser af 😂😂
Er glad for at det jeg doneret i dag hjælper 3 andre ❤️❤️❤️❤️👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
HAPPY  HAPPY  HAPPY  HAPPY  HAPPY  HAPPY  HAPPY  HAPPY
☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar