7. marts 2016

Så er vi sygdomsfri ☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️

Jaaaaaaaaaaaa Jubiiiiiiiiiiiii

VI ER RASKE ☺️☺️😍😍

Såååå skønt sygdommen har endelig forladt vores kroppe det er rart at komme lidt ind i den normale rytme igen ja vi er vel VANE dyr 😉 Haha og jeg er nok ikke den eneste som kan nikke genkende til det.
Maren var syg hele sidste uge og var hjemme, torsdag kom Maren hjem til hendes far så hun kunne komme ovenpå og jeg lige så. Dog kom Maren meget træt hjem igår fra hendes far og var ked af det årh det piner mit moder hjerte❤️ synes det er så hårdt for jeg synes jo hun skulle være glad for at se en igen men men men igen jeg skal også huske på at det ikke altid er nemt at være hende og jeg ved jo ikke hvad hun har lavet inden hun skulle hjem til mig der kan være så mange grunde til hun reagerer som hun gør. Hun er jo kun 4 år ❤️❤️
Men i dag har vi hygget lidt da Maren kom hjem kl17:30 hun hjalp med at lave mad det synes hun er hyggeligt. Maren dækkede bord og vi sidder så og spiser hvor Maren lige pludselig for det dårligt og kaster op bare en enkelt gang mine ALARM KLOKKER ringer og jeg tænker årh nej jeg er ikke så god til at takle det der opkast 😁
Nå men jeg fik spist, tørret op på gulvet, taget af bordet og Maren hjalp for hun havde det fint nok bagefter. Så var det tid til bad i det store badekar og hun ELSKER det. ❤️❤️😍😍☺️☺️
En glad Maren mus efter bad 😘❤️

Dagens menu
I billeder haha 😂☺️

Maren ligger og sover sødt❤️❤️
Jeg har så fået ordnet nogle ting og nu er det snart godnat tid til mig
Det er aftens TO DO LISTE
Jeg mangler bare lige madpakken men det må vidst blive imorgen tidlig 😁😂
Håber i har haft en god mandag min har ellers været stille og rolig, rengøring og hygge med kæresten inden Maren musen kom hjem så jeg kan ikke klage ❤️❤️❤️❤️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar