24. marts 2016

Skær torsdag 🐣🐥🐣

Påske hygge

Maren og mig startede dagen ud med at hygge inde i min seng bare ligge og slappe af så stod vi op og fik lidt sen morgenmad,..
Så tænkte jeg at vi skulle nyde det gode vejr nu hvor solen skinner ☀️☀️☀️☀️😍😍😍😍
Så vo tog vores cykler ned til skudehavnen for at fodre ænder
😊😊😊☀️☀️☀️😊😊😊☀️☀️☀️😊😊😊☀️☀️☀️😊😊😊

En lille gyngetur blev det også til ☺️❤️
Bagefter smuttede vi hjem og spiste en rugbrød inden vi tog ned i byen for at se de to påske harer som gik rundt og delte godter ud. Så fik vi også kigget lidt i de forskellige butikker. Maren fik en tur i traktoren ved min ynglings undertøjsbutik ❤️❤️ senere en is



Jo vi spottede også lige en kendt Camilla Miehe-Renard har set hende flere gange i Ebeltoft især når det er ferie tid ☺️
Lækkert med en is 😋😋☺️☺️
Senere cyklede vi i Kvickly og Maren fandt en lille påske ting til min kæreste og den blev han glad for. Så hyggede vi oppe ved ham og så sagde jeg at der var pizza nede hos os kl18:30 hvis han havde lyst. Dejligt at han kom forbi ❤️😘❤️😘❤️
Nu er Maren lagt i seng og nu kan jeg så få ryddet lidt op, sat vasketøj over og så finde ud af hvad vi skal finde på imorgen ☺️☺️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar