8. marts 2016

Vores dag ☺️❤️

Vi gik op til børnehaven i dag ☺️
Meget hyggeligt og vi skulle holde i hånd så fik jeg også masser af myssere 😘😘 på min hånd fra min Maren mus ❤️😍😘
HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY

Vores aftensmad i dag bestod af dette
Så lækkert og dejlig nemt, det må det godt være ind imellem ☺️👍🏼
Kunne ikke lige stå for dem her i Føtex til sølle 29kr Wupti ned i kurven de kom og 1 stks glad Maren😘😍❤️☺️ Frost er et HIT 

Vasketøjet 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 lidt aftenhygge 

Jeg er mindsanten også begyndt at læse i denne HER
Hihi og jeg må ærgerligt indrømme hånden på hjertet ❤️
           at VI KVINDER tænker for meget ☺️
 Skrevet med et lille smil på læben 😘 håber ikke jeg kommer til at træde nogen over tæerne. 

Ellers har dagen bare været Fantastisk jeg har ferie og nyder tiden med kæresten når Maren er afsted i børnehave og hun skal jo også lige på det der samvær som hun plejer. 

God aften derude 😘😘❤️❤️



Ingen kommentarer:

Send en kommentar