2. marts 2016

Dagen i dag,.....

Stadig lidt sygdomsramt,.....

Maren var ellers frisk nok til børnehaven imorges og jeg tænkte vi giver det en chance,..... Men efter et par timer ringede de og sagde hun var ikke helt frisk så jeg skyndte mig op på jern hesten i det her strålende regnvejr som det jo har været i dag ☔️☔️😫😫
Tak lillebror som har fødselsdag i dag for det strålende vejr ☺️😂
Haha han sagde i telefonen da jeg ringede at det ikke var pga ham men se andre som også havde fødselsdag i dag☺️😂

Nå men ellers så har vi jo så været hjemme og det har jo også kun været inde vejr. Det er lidt hårdt når man trænger til luft og se noget andet end lejligheden... GAAAB!!!!
Men Maren og mig har slappet af og hygget. Håber hun snart er frisk❤️❤️
Men vi fik handlet lidt på vej hjem fra børnehaven så frugt og grønt lageret er fyldt op og købte lige noget hakke skinkekød så vi fik deller i ovnen på spyd i dag til aftensmad. Maren synes det var et hit og dertil kartofler i fad men lidt gulerødder og et par tomater. ☺️😋



 Da vi var færdige med maden stod den på et dejligt varmt bad☺️
Så var det godnat tid for Maren musen❤️❤️
Hun fik læst godnat historie vi ringede også lige til hendes bonus far for Maren ville gerne sige godnat❤️❤️😍😍⭐️⭐️
Lidt fjolleri inden badet,... ☺️☺️❤️❤️
Maren fik også lige det her i dag 
En sød lille bluse med en hund og nogle dejlige tykke leggings ☺️❤️
Hun fik lov og få den her søde lille pony i dag da vi handlede,... En lille syge ting ☺️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar