3. februar 2016

I fredags ☺️

Her var jeg i fredags med ham den dejlige❤️❤️

                Memphis Mansion
                        Randers

Vejret i fredags var jo ikke ligefrem solskin og tørvejr så jeg havde lige inviteret ham den dejlige med en tur til Randers og se det kære Memphis Mansion. 
Det var rigtig hyggeligt og man fandt ud af nogle ting mht Elvis som man ikke vidste det var også ret sjovt og se hans gamle tøj og alle de andre ting som var der. Tænker ham Henrik som har museet har samlet i mange mange år og har brugt mange mange penge på at samle til alt det han har i dag. Tager virkelig hatten af for ham 



Det var rigtig hyggeligt og derefter var vi et smut i Randers storcenter lige og kigge lidt. Man går aldrig tomhændet ud af TIGER eller Søstrene Grene ☺️☺️
Ellers nød vi bare hinandens selvskab jeg købte sushi ☺️☺️ som blev til min aften/natmad 
Vi fik sen frokost på Sunset ☺️
Så var det ellers hjem og være klar til kl17:30 for der kom Maren musen hjem til mig efter endt samvær hos sin far. 
Så var det weekend som bare stod på hygge☺️☺️❤️❤️
Vi fik også bagt fastelavnsboller ☺️
Min sushi fra Sushi Mania ☺️

Det var en dejlig dag ❤️❤️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar