8. februar 2019

Det er ved at være længe siden,....

Der er sket en del ting siden sidst,...
Jeg har simpelthen taget springet og hoppet ud som selvstændig frisør 1/8/2018 
Så tiden er blevet brugt der.,.. ✂️💇♂️💇💆💆♂️✂️
Jeg er meget glad og stolt af mig selv og det er helt klart en af de allerbedste beslutninger jeg nogensinde har truffet i mit liv,... Det er en mega fed og spændende rejse jeg har begivet mig ud på😃 Så desværre er det ikke blevet til meget skriveri herinde og det er jeg ked af for jeg nyder virkelig at have min blog for jeg vil gerne sprede en masse positivt ud til dem som læser med,... Det der med at dele erfaringer, gode oplevelser, shopping tips, opskrifter og meget mere det giver mig så meget,.. det er det samme min salon gør den har givet mig så meget selvtillid og et kæmpe boost i den rigtige retning om dengang jeg tog beslutningen om at være frisør i 2005.
Jeg har gået på efterskole i 9 & 10 klasse begge år var jeg i praktik som frisør, det var bare lige mig at have med mennesker at gøre på den her måde det er fedt!!!!
Jeg elsker at have med mennesker gøre og det er helt tilbage fra mit første fritidsjob hos Femmøller bageri det var de fedeste næsten 4 år jeg var så glad for at være der og den måde at have kontakt med folk på det var bare lige mig,...
Som person er jeg meget udadvendt, imødekommende og MEGET SMILENDE, der findes ikke noget bedre end at smile til andre om det er nogen man kender eller en helt fremmed det er lige meget bare det at smile til andre det er guld værd og det fedeste af det hele er det koster INGENTING
Vi burde alle sammen gøre vores til at sprede lidt glæde og kærlighed i den nogen gange lidt grå triste hverdag,... SPRED LIDT KÆRLIGHED det har aldrig skadet nogen
Nå men nok om det men her var et lille pip fra mig om hvorfor der har været så stille tiden flyver afsted og Frisør K tager rigtig meget af min tid sååå meget logisk den ene dag bare tager den anden,.. Jeg elsker at stå op hver morgen og glæde mig til at komme på arbejde og forkæle alle de skønne kunder der kommer forbi mig så jeg kan lave lidt tryllerier og hver gang jeg har en glad kunde der går ud af døren så har jeg gjort mit arbejde til UG. En ting som jeg synes der er kedeligt som selvstændig det er helt klart REGNSKAB ! haha ja jeg ved at nogen vil sige det kan du betale dig fra men jeg vil hellere lige spare lidt på den konto og så kan det altid tages op til overvejelse om man skal betale sig fra det😃

Knus fra mig 😃😃
Jeg vil i et nyt indlæg vise lidt billeder fra min salon og lidt af det jeg laver til daglig 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar