9. februar 2019

Frisør K ✂✂✂✂

                                                         
                                                                 Frisør K


                                                ✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂


Her vil jeg vise lidt af min biks som jeg har været i siden 1 august 2018 og det er det fedeste !!


Denne fine blå bygning er her hvor Frisør K holder til huse 😃


 Ja salonen er af ældre dato men det hele virker og fungere bedst af alt det har charme og en hyggelig atmosfære, folk føler sig godt tilpas når de kommer herind. Til daglig deler jeg lokalet sammen med Hanne som har Deres frisør V/ Hanne Albæk hun har drevet salon her siden 1978 og jeg kunne ikke sige nej til at få sådan en chance her med at blive selvstændig på denne måde og det fungere bare så godt det er sååå FEDT trods en stor alders forskel så svinger vi bare så godt i hinandens selvskab!                                                                               ❤😍❤




Ingen kommentarer:

Send en kommentar