14. februar 2019

Så fik man smagt de der østers,..!

Nå men den 3. februar der sød jeg bare helt alene og hyggede mig med det kære regnskab som i øvrigt er kedeligt men det skal jo laves,.. Haha
Så tænkte jeg det er nu, nu skal det prøves så jeg sprang på cyklen og stoppede ved Restaurant Stockfleth for at smage disse østers som man nu havde hørt så meget om,... Jeg er så heldig at kende ejeren så det var ham som fortalte mig om det en dag han var forbi og blive klippet på min salon,..'
Det var virkelig fint anrettet, men men ikke lige noget mig men nu er det smagt og afprøvet jeg er mere til en god bøf,.. Haha
Prøv lige at se her , ser det ikke lækkert ud???




Ser det ikke bare så fint ud??? men som sagt næste så er det altså noget kød der skal på bordet:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar