24. februar 2019

Vi har haft den hyggeligste weekend længe

Juhuu i fredags blev det endelig weekend for Maren og mig, en weekend jeg havde set frem til hvor vi bare skulle hygge os for jeg havde ikke arrangeret nogen ting andet end vi skulle hygge på Marens præmisser :)

Fredag var bare ren hygge da vi kom hjem, vi havde været forbi Kvickly og købe fastelavnsboller og imens jeg hentede noget at drikke til os, hvad tror i så at Maren havde gjort??
Spist halvdelen af MIN fastelavnsbolle,... Altså hallo hvad laver du din fjollede tøs??
Man kan sige fredagen startede meget godt ud haha
Jo så havde vi også lige en lille udfordring med en chili vingummi som Maren synes var vældig sjovt, man kan ikke andet end at elske hende :)
Hun er min ener :)
Det fik vi meget sjovt ud af :) haha haha
Vi gad ikke lave mad eller rettelse det var mig som ikke gad så det blev til endnu et besøg på Cafe Bageriet i vores hyggelige lille Ebelby (Ebeltoft) der er så hyggeligt at komme derind og især med børn for her er der plads til dem:)

Bagefter så gik vi hjem for at hygge på sofaen med snoller og sodavand, det var jo ligesom fredag det hører til og så må man godt være længere oppe,... Det fedeste lige nu er at vi sover i samme seng, det er så hyggeligt til tider :) men børn i ens seng kan også være hårdt fordi de fylder og mosler rundt haha :)

Det var sådan vores fredag var  :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar