15. februar 2019

Så blev det endelig fredag

Ja så nåede vi til fredag igen :) synes godt nok at tiden flyver afsted og Maren skulle hjem til sin far så jeg gav den gas på nede på salonen og var først færdig ca kl 17:30 en dejlig lang travl dag med masser af søde kunder :) hvad mere kan man ønske sig :)
Nå men jeg valgte i dag at forkæle mig selv med en god bøf fra Kvickly (jeg gad ikke have de rester jeg havde fra den anden dag) haha dem må jeg tage i morgen :)
Men prøv lige at se denne lækre bøf og tallerken MUMS siger jeg bare undtagen der svamp det er ikke lige mig men fyldet ovenpå var lækkert man siger aldrig nej til bacon :)haha jeg gør hvert fald ikke Bacon er bare godt,..
I skal ikke snydes for et par billeder :)

Ser den ikke bare lækker ud den bøf,..?? 
Se lige sådan en lækker Fredagsmenu jeg fik lavet mig alt dette for 50kr :)
Så kan man da ikke forlange mere 

GOD WEEKEND :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar