19. februar 2019

Jeg havde en gæst igår,..

I går var det mandag og jeg glædede mig til at få fri fordi jeg havde aftalt at have en gæst til at spise med hjemme hos mig, nu hvor Maren ikke er hjemme (hun kommer først på fredag) og det er lidt sjovere at spise sammen med nogen end at lave mad bare til en selv for det kan godt gå hen og blive lidt kedeligt haha

Menuen bestod af

Tortilla pandekage med laks, salat, smøreost og peberfrugt tern.

Hjemmelavede kartoffelbåde i ovnen med groft salt og timian
Marinerede nakkekoteletter
Bearnaise sovs
Salat

Bananmuffins

Af min mave mon ikke vi var blevet mætte af alt det her mad :) men jeg er vild med at kræse for mine gæster når jeg får nogen på besøg :)
Heldigvis så faldt det hele i god jord og jeg bestod mad testen med UG++ YES sådan


 MUMS siger jeg bare :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar