14. februar 2019

Maren og mor hygge 💓

                                                                         💓

 Vi havde en rigtig hyggelig weekend med en tur til Ulstrup for at besøge min søde veninde og hendes dejlige familie vi skulle jo op og se det nyeste familiemedlem på nu 3 måneder og hvem elsker ikke små babyer?? Maren er vilde med babyer og det er jeg også man bliver altid lidt skruk,.. Men det må vente lige nu,... Jeg har travlt med salonen lige pt så flere børn må vente,...
Nå tilbage til besøget hos min dejlige veninde det var rigtig hyggeligt og se dem igen han var rigtig sød,.


Vi hyggede os rigtig meget på køreturen derop vi hørte " Marcus & Martinus" for dem er Maren helt vilde med,. Hvor vi bare skrålede med og havde det mega sjovt,.
Da vi kom hjem fladede vi bare ud på sofaen det var tiltrængt, så lidt tv og hygge med lidt slik måske også lidt cola, haha
Søndag havde vi ingen planer indtil vi blev inviteret i byen hos min lillebror og hans kæreste så fik vi fejret fødselsdag for dem og det var mega hyggeligt, de har to børn og den ene er en lille baby og han er den gladeste baby jeg nogensinde har mødt,.. Han smiler altid,.. Man er bare smask forelsket
Det var bare skønt at være samlet til sådan en familie hygge fødselsdag :)
Da vi kom hjem om eftermiddagen så skulle vi bare lave så lidt som muligt og det gjorde vi også den stod på ren afslapning og vi valgte at være dovne så Cafe Bageriet fik lov til at lave mad til os, Maren skal altid have nuggets og pommesfrits :) så får man altid bare en god betjening og service dernede, det er helt klart også blevet Marens ynglings sted og denne søndag var søde Ditte på arbejde og det var Maren glad for hun lavede en fin tegning til hende og Maren var stolt :) Maren håber på at søde Ditte vil passe hende en dag haha, og det var fordi hun kom til at sige en anden god gang at Maren var en sød pige så hvis jeg manglede en barnepige en dag så skulle jeg bare sige til ;)
Måske man vil gøre brug af det en dag :)


Lige pt så flasker livet sig for Maren og mig, det er fantastisk kunne ikke være mere glad lige nu inden længe flytter vi ind i en helt sprit ny lejlighed  på 60kvm og det er perfekt for os, Maren kan ikke vente til hun skal flytte ind og sove på sit nye værelse :) Hun har selvfølgelig fået det største hvem har brug for et stort soveværelse?? Ikke mig lige pt, det vigtigste er bare at min Maren prinsesse har det godt og er glad og jeg vil gøre hvad der står i min magt for at hun bliver det,..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar