19. februar 2019

Jeg har haft jorden hyggeligste aften i godt selvskab med en skøn veninde

Der findes vel ikke noget bedre end at hygge på sådan en helt ganske almindelig kedelig hverdags tirsdag end at tage en tur i bio med en skøn veninde???
Det gør der ikke jeg er så heldig som Telia kunde at de har noget som hedder Telia tirsdag hvor man kan invitere en ven med i bio for 0kr FEDT

Nå men vi startede ud inde på Århus central street foodmarket og ej hvor var det bare et mega hyggeligt sted med god mad, hyggelig lokale og stemning...
Bagefter smuttede vi i Nordisk Film biografer for at se Bohemian Rhapsody og den kan mega meget varmt anbefales en virkelig fantastisk film om Queen og så godt lavet, ja tude marie fællede da også lige et par tårer eller ti haha (har meget nemt ved at blive rørt over noget i film)
SÅ lavede Queen altså bare noget mega fedt musik den gang, det vare bare ærgerligt at vi mistede Freddie Mercury så tidligt 45 år gammel, det er sku alt for tidligt min veninde og mig snakkede om at det ville være os om 15 år puha det ville være frygteligt, så væk med den tanke :)
Hvor er det bare fedt at komme ud igen og være fri til at gøre lige hvad man har lyst til det føles så godt og jeg er SÅ GLAD kan ikke huske hvornår jeg sidst var det,...
 NAM NAM 

 Lidt fjollet er man vel altid haha
Så er vi ligesom klar til at filmen skal gå i gang,... Vi er klar med en kold cola og snoller :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar