14. februar 2019

Happy valentinsdag ❤

Happy valentinsdag❤

 Maren havde lavet dette smukke Valentins kort til mig allerede i mandags i SFO og hun var ved at revne af spænding på at det skulle blive torsdag for så skulle hun jo aflevere det
Så allerede kl 7 imorges da hun vågnede var det, det allerførste som hun gik ned efter, hvor heldig kan man lige være at have sådan en fantastisk datter på KUN 7år❤
Jeg er heldig at have Maren som min datter
Men men Maren kunne ikke kun nøjes med det kort så hun havde lavet en deal med søde Helle fra Mouse & Pen her i vores by og se lige det her fine kort 


Med lidt hjælp fra oldemor til at skrive det men ellers så har Maren selv bestemt hvad der skulle stå i kortet❤ årh man bliver bare så varm indeni
Maren var lidt skuffet da hun blev lagt i seng over at der ikke var nogen som havde givet hende noget så jeg har derfor lavet dette fine hjerte som jeg glæder mig til at give hende i morgen 


Håber i alle sammen har haft en fantastisk dag 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar