24. februar 2019

Vi har haft den hyggeligste weekend længe del 3

Så blev det søndag vi vågnede kl8:30 YES vi kunne sove lidt længe :)
Stille og rolig søndag jeg besluttede at vi skulle ud og nyde det gode vejr nu hvor solen skinnede så vi tog ned på en legeplads hvor vi mødtes med Mormor og Ida (Mormor er min mor og Ida min lillesøster og Marens moster :) ) haha
Der er 2 år imellem min lillesøster og min Maren prinsesse :)
Men de hyggede sig helt vildt og der var masser af børn dernede som også nød det gode vejr :) Jeg har ikke rigtig snakket med min mor i næsten 4 år et valg jeg selv har/havde truffet men er den dag i dag glad for at jeg har brudt ud af min skal og taget kontakt igen især for Marens skyld :)
SÅ her er et par skønne billeder fra en dejlig solskins søndag
 Maren har plukket fine vintergækker til mig :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar